Termeni și condiții
Termeni și condiții ale societății Premium Barefoot s.r.o., cu sediul social la Palackého 718/9, 110 00 Praga 1, CUI 210 76 430, CIF CZ21076430, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Municipal din Praga sub nr. C396578
(„Vânzătorul”).
Dispoziții generale
Consumatorul este orice persoană fizică ce, în afara sferei activității sale comerciale sau în afara sferei exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu Vânzătorul sau tratează în alt mod cu acesta.
Antreprenorul este persoana care desfășoară în mod independent, pe cont propriu și pe propria răspundere, o activitate lucrativă prin intermediul comerțului sau al unei activități similare, cu intenția de a o face în mod regulat în scopul obținerii unui profit. În sensul protecției consumatorilor, termenul de antreprenor include, de asemenea, orice persoană care încheie contracte în legătură cu propria sa afacere, activitate de producție sau activitate similară sau în exercitarea independentă a profesiei sale sau orice persoană care acționează în numele sau în contul unui antreprenor. În cazul în care cumpărătorul furnizează numărul său de identificare în comandă, acesta recunoaște că i se aplică normele stabilite în prezenții termeni și condiții pentru antreprenori. Acești termeni și condiții se aplică consumatorilor și antreprenorilor în magazinul online.
Acești Termeni și Condiții ("T&C") reglementează relația dintre Vânzător și Cumpărător, atât în calitate de Consumator, cât și de Antreprenor („Cumpărătorul”).
Comandarea de bunuri și încheierea unui contract
Comanda este o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare, al cărui obiect îl constituie bunurile specificate în comandă. Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul confirmă că este de acord cu acești T&C și, în special, dacă Cumpărătorul este un Consumator, că a fost informat cu privire la posibilitățile de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor.
Trimiterea unei comenzi nu este posibilă fără confirmarea consimțământului în caseta de selectare, împreună cu consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Contractul de cumpărare se încheie prin acceptarea de către Vânzător a comenzii de bunuri, inclusiv a prețului de cumpărare. Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica comanda înainte de expediere și, dacă este necesar, de a o corecta. După primirea comenzii, Vânzătorul trimite Cumpărătorului un e-mail de confirmare a primirii comenzii. În termen de trei zile lucrătoare de la primirea comenzii, Vânzătorul confirmă comanda prin acceptare, ceea ce duce la încheierea valabilă a contractului de cumpărare. Pentru evitarea oricărui dubiu, Vânzătorul declară în mod expres și Cumpărătorul recunoaște că Vânzătorul nu este obligat să accepte orice fel de comandă și are dreptul de a respinge comanda.
Numai după acceptarea comenzii, Vânzătorul este obligat să procure și să expedieze Cumpărătorului bunurile comandate într-un termen rezonabil în funcție de stocul de bunuri. Cumpărătorul, care este consumator, are dreptul de a se retrage din contract prin trimiterea unei notificări de anulare a comenzii prin e-mail la orders@groundies.ro . Anularea comenzii este efectivă dacă este transmisă Vânzătorului înainte ca Vânzătorul să fi predat bunurile Cumpărătorului pentru expediere. Pentru evitarea oricărui dubiu, Vânzătorul declară în mod expres că dreptul de anulare în temeiul tezei anterioare este acordat numai Cumpărătorului care este Consumator și în niciun caz Cumpărătorului care este Antreprenor.
În cazul în care Vânzătorul nu furnizează bunurile și nu le trimite Cumpărătorului în termen de 30 zile de la primirea comenzii, contractul de cumpărare încetează automat.
Preț și plată – Consumator
Prețul de achiziție este considerat ca fiind plătit atunci când prețul de achiziție integral este creditat în contul Vânzătorului. Factura emisă pe baza contractului de achiziție dintre Vânzător și Cumpărător servește, de asemenea, drept document fiscal și aviz de livrare.
Cumpărătorul poate prelua bunurile numai după plata integrală a prețului de achiziție, cu excepția cazului în care se convine altfel. La prețul bunurilor se adaugă suma pentru ambalare și expediere la locul specificat de Cumpărător. În cazul în care Cumpărătorul efectuează plata în avans și Vânzătorul nu este în măsură să asigure livrarea bunurilor alese în termenul convenit, Vânzătorul restituie imediat Cumpărătorului prestația bănească în modul convenit. Termenul de rambursare a prețului de achiziție depinde de metoda de rambursare (prin transfer bancar).
Livrarea de bunuri
Bunurile sunt livrate în termen de 3 zile de la data confirmării expedierii de către furnizor. Locul de livrare a bunurilor este adresa specificată de Cumpărător în comandă. Vânzătorul declară în mod expres că nu va fi răspunzător pentru nicio întârziere în livrare cauzată de o terță parte.
La primirea bunurilor, factura, care este avizul de livrare și certificatul de garanție, va fi trimisă la adresa de e-mail indicată în factură în termen de 3 de zile lucrătoare. Cumpărătorul este obligat să controleze bunurile imediat după primire. În cazul în care sunt detectate deteriorări mecanice ale ambalajului produsului, cumpărătorul este obligat să verifice starea bunurilor în prezența transportatorului și, în caz de deteriorare, să facă o înregistrare a deteriorării transportului și să obțină confirmarea acestui fapt de către transportator.
Prin semnarea avizului de livrare (de transport) primit de la transportator, Cumpărătorul este de acord să accepte bunurile și confirmă că acestea au sosit fără deteriorări mecanice. Reclamațiile ulterioare cauzate de transport nu pot fi luate în considerare și vor fi respinse.
Dreptul de proprietate asupra bunurilor, precum și riscul de deteriorare a bunurilor, se transferă Cumpărătorului la acceptarea bunurilor. În cazul în care Cumpărătorul, care este Consumator, refuză să accepte bunurile din motive proprii sau fără a oferi motive, Vânzătorul se poate retrage din contract, Cumpărătorul fiind obligat să ramburseze Vânzătorului costurile legate de transportul bunurilor. Vânzătorul declară în mod expres că, în cazul în care Cumpărătorul, care este Antreprenor, refuză să preia bunurile, contractul de cumpărare nu încetează și există o întârziere în preluarea bunurilor, iar Cumpărătorul suportă toate costurile Vânzătorului asociate cu această situație.
Cumpărătorul este obligat să accepte și să inspecteze bunurile livrate, să notifice Vânzătorului orice defecte și neconcordanțe cu starea reală a bunurilor imediat după preluarea livrării de la transportator, prin e-mail la orders@groundies.ro. Acest lucru se aplică în special în cazurile în care bunurile livrate nu corespund conținutului facturii sau factura nu este completată corect. În această notificare, Cumpărătorul este obligat să specifice defectele.
În cazul în care obligația Vânzătorului de a preda bunurile Cumpărătorului a încetat din cauza anulării comenzii de către Cumpărător (în modul descris mai sus) sau a expirării perioadei de valabilitate a comenzii în conformitate cu acești T&C, iar Cumpărătorul a plătit bunurile în avans printr-un ordin de plată în contul Vânzătorului, Vânzătorul este obligat, în termen de 14 zile lucrătoare de la anularea comenzii sau de la expirarea comenzii, să returneze Cumpărătorului prețul plătit al bunurilor printr-un ordin de plată în contul Cumpărătorului. În cazul plății prin Gopay, Apple pay sau altă metodă online, prețul bunurilor va fi rambursat în contul Cumpărătorului prin intermediul gateway-ului de plată.
Livrarea de bunuri, prețul transportului și al ambalării
Livrarea de bunuri se efectuează în conformitate cu alegerea serviciului comercial de expediere a coletelor.
În cazul în care încercarea de a livra coletul la locul specificat în adresa poștală nu are succes, transportatorul va depozita coletul. Destinatarul va fi sfătuit să ridice coletul într-o anumită perioadă de timp de la depozitul desemnat.
Vânzătorul percepe taxe de transport și de ambalare pentru fiecare comandă. În cazul în care comanda este plătită în avans, Cumpărătorul este informat cu privire la prețul total al comenzii (inclusiv taxele de transport și de ambalare) în notificarea de plată. În cazul în care comanda este plătită la livrare, prețul cheltuielilor de transport și ambalare este reflectat în prețul de livrare.
De la o anumită valoare a comenzii stabilită în prealabil de către Vânzător, expedierea și manipularea sunt gratuite prin transportatorul ales de Vânzător.
Cargus |
19 LEI |
- |
Rambus: 10 LEI |
Sameday Easybox |
14 LEI |
|
Rambus: 10 LEI |
Condiții de plată
Bunurile comandate sunt trimise pe baza plății în avans prin transfer bancar către unul dintre conturile bancare specificate în „datele de facturare”. În acest caz, Cumpărătorul este informat cu privire la prețul total al comenzii prin intermediul unei cereri de plată. Comenzile cu adresă de livrare în România pot fi trimise și cu plată ramburs.
În prezent, clientul poate plăti pentru comanda sa cu cardul pe site-ul web sau la livrare, prin plata ramburs. Momentan, plata prin transfer bancar nu este posibilă.
Datele de contact ale Vânzătorului
Premium Barefoot s.r.o.
Palackého 718/9
11000 Praga 1
CUI 21076430
CIF CZ21076430
Perioada de garanție
Răspunderea legală pentru defectele bunurilor vândute Cumpărătorului, care este Consumator, este de 24 luni. Răspunderea legală pentru defectele bunurilor vândute Cumpărătorului care este Antreprenor este de 12 luni. În ambele cazuri, termenul începe să curgă din momentul primirii bunurilor de către Cumpărător.
Garanția acoperă defectele de fabricație ale produselor sau alte defecte care nu au fost cauzate de o manipulare neprofesionistă sau neglijentă. Garanția nu acoperă daunele cauzate de manipularea neglijentă, utilizarea încălțămintei în condiții meteorologice nepotrivite (de exemplu, ploaie abundentă, zăpadă, noroi etc.) sau defectele care rezultă din utilizarea necorespunzătoare care nu este în conformitate cu utilizarea prevăzută a încălțămintei barefoot.
Pentru mai multe informații, consultați secțiunea Reclamații, returnări
Reclamații:
A apărut un defect la pantofii dvs.? Îl puteți reclama cu ușurință. Dacă reclamația este acceptată, vom repara pantofii, îi vom înlocui cu o pereche nouă sau vă vom returna banii.
Cum să depuneți o reclamație?
Completați formularul de reclamație tipărit, disponibil AICI.
Ambalați bine produsul împreună cu formularul.
Trimiteți coletul la adresa de mai jos.
Dacă reclamația este acceptată, vom plăti costurile de expediere.
Dacă cererea va fi acceptată și se va efectua rambursarea, suma va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la soluționarea cererii. Va trebui să trimiteți documentele de rambursare prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în secțiunea „Contacte”.
Adresa pentru returnarea produselor reclamate:
bos barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praga 9
190 00
Procedura de reclamație va fi inițiată în momentul primirii bunurilor reclamate la adresa de mai sus. Clientul va fi informat cu privire la acest fapt prin e-mail.
Cum decurge soluționarea reclamației?
Dacă reclamația va fi acceptată în urma evaluării, vom proceda după cum urmează:
Dacă defecțiunea poate fi reparată, o vom repara în mod profesional cât mai curând posibil.
Dacă pantofii nu pot fi reparați, îi vom înlocui cu o pereche nouă.
Dacă nu avem pantofii în stoc sau reclamația nu poate fi rezolvată în termen de 30 de zile, vă vom rambursa banii în contul dvs.
Dacă reclamația va fi acceptată ca fiind justificată și produsul va fi reparat, produsul reparat va fi trimis înapoi clientului în cutia originală în care ne-a fost livrat. Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la expediere și la rezultatul reclamației.
Ce nu poate fi reclamat?
❌ Uzura normală a încălțămintei
❌ Deteriorările mecanice
❌ Mărimea nepotrivită sau disconfortul în timpul purtării
❌ Defectele cauzate de lipsa de îngrijire sau de utilizarea necorespunzătoare
❌ Deteriorările cauzate de reparații neprofesionale efectuate pe propria cheltuială
Doriți să returnați pantofii pentru că nu se potrivesc mărimii dvs. sau pentru că ați ales un model diferit?
Este simplu. Consultați pagina cu instrucțiuni de returnare a bunurilor.
Informarea Cumpărătorului cu privire la dreptul de a se retrage din contract
Ați cumpărat pantofi care nu vi se potrivesc sau ați prefera un alt model? Puteți anula contractul și să ne returnați pantofii nefolosiți în termen de 14 zile de la cumpărare. Procedați în felul următor:
Cum returnez un produs?
Completați formularul tipărit de returnare a produsului, disponibil AICI.
Ambalați bine produsul împreună cu formularul.
Trimiteți coletul la adresa de mai jos.
Adresa de returnare:
bos barefoot s.r.o.
Průmyslová 377
Mošnov
742 51
Condiții pentru returnarea bunurilor:
Pantofi nepurtați și neutilizați.
Cutia sau ambalajul original, nedeteriorat.
Dovada achiziției sau numărul comenzii.
Formularul de returnare a produsului tipărit și completat.
Ambalați cutia într-un alt ambalaj pentru a preveni deteriorarea.
Posibilitate de returnare în termen de 14 zile de la încheierea contractului de cumpărare (de la primirea coletului).
Instrucțiuni pentru Cumpărătorul Consumator (următoarele dispoziții se aplică numai relației contractuale cu Cumpărătorul în cazul în care Cumpărătorul este Consumator):
1) Informarea Cumpărătorului cu privire la dreptul de retragere din contract și modelul de formular de retragere din contract În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, Vânzătorul îl informează pe Cumpărător cu privire la următoarele fapte:
Dreptul de retragere din contract
1.1 Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract fără a oferi niciun motiv în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor.
1.2 Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați Vânzătorul, adresa de e-mail: orders@groundies.ro, cu privire la retragerea dvs. din prezentul contract prin acțiune juridică unilaterală (de exemplu, prin e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, dar nu sunteți obligat să faceți acest lucru.
1.3. În cazul bunurilor fabricate sau modificate conform dorințelor Consumatorului, nu este posibilă retragerea din contract.
Instrucțiuni privind obligația Cumpărătorului de a suporta costurile de returnare a bunurilor în cazul retragerii din contract
2.1. Dacă vă retrageți din contract, returnați bunurile Vânzătorului. În acest caz, veți plăti costurile de returnare a bunurilor. În conformitate cu Legea nr. 449/2003 și Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind returnarea produselor se mai aplică următoarele:
(1) În cazul în care consumatorul se retrage din contract, Vânzătorul returnează Consumatorului, fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de 14 zile de la retragere, toate fondurile primite de la consumator în temeiul contractului, în același mod. Vânzătorul rambursează fondurile primite Consumatorului în alt mod numai dacă Consumatorul a fost de acord cu acest lucru și dacă nu sunt suportate costuri suplimentare. (2) În cazul în care Consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de comerciant, Vânzătorul rambursează Consumatorului costurile de livrare a bunurilor într-o sumă corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite. (3) Vânzătorul rambursează Consumatorului costurile de returnare a bunurilor în cazul în care Vânzătorul nu a notificat Consumatorul cu privire la obligația de a suporta aceste costuri – OUG 34/2014 art. (6), lit. i. (însă Vânzătorul a notificat Clientul - Consumatorul - cu privire la acest fapt de mai sus și, prin urmare, acest alineat 3 nu se aplică. (4) În cazul în care Consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, Vânzătorul nu este obligat să returneze Consumatorului fondurile primite înainte ca Consumatorul să predea bunurile sau să dovedească că a trimis bunurile Vânzătorului.
3) Model de formular de retragere Formularul de retragere poate fi găsit AICI
4) Soluționarea extrajudiciară a litigiilor: Pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg dintr-un contract de cumpărare este competentă Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor - ANPC, cu sediul Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, România, adresă de internet: https://www.anpc.ro/. Platforma pentru soluționarea litigiilor on-line aflată la adresa de internet http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător în temeiul Contractului de cumpărare.
Centrul European al Consumatorilor România, cu sediul Str. Călușei nr. 7, Sector 2, București, RO-021351 România, adresa de internet: https://www.eccromania.ro/ este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor de consum).
Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri pe baza licenței comerciale. Controlul comercial este efectuat în limitele competenței sale de către autoritatea competentă pentru acordarea licențelor comerciale. Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează, printre altele, conformitatea cu Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, într-un domeniu de aplicare definit.
Datele de contact ale Vânzătorului
Premium Barefoot s.r.o.
Palackého 718/9
11000 Praga 1
CUI 21076430
CIF CZ21076430
e-mail: orders@groundies.ro
Dispoziții finale
Acești Termeni și Condiții se aplică în cazurile în care se menționează în mod expres pentru procesul de încheiere a unui contract și relația care rezultă din contractul încheiat între Vânzător în calitate de Antreprenor și Cumpărător în calitate de Consumator, în sensul legislației aplicabile. În cazul în care Cumpărătorul achiziționează bunuri în cadrul activității sale comerciale, nu se aplică dispozițiile acestor T&C, dacă este menționat că acestea se aplică numai Cumpărătorilor Consumatori. Cu excepția cazului în care se convine altfel, dacă Cumpărătorul nu este Consumator, comanda trimisă va fi considerată o propunere de încheiere a unui contract, iar contractul de cumpărare va fi încheiat în momentul livrării acceptării ofertei de către Vânzător către Cumpărător.
Cumpărătorul este de acord cu încheierea contractului, al cărui conținut sunt acești T&C, prin mijloace de comunicare la distanță, și anume mijloace de comunicare care permit încheierea contractului fără prezența fizică simultană a părților. Cumpărătorul suportă costurile negocierilor pentru încheierea contractului și încheierea efectivă a contractului prin mijloace de comunicare la distanță.
Contractul încheiat este arhivat în format electronic la Vânzător și nu este accesibil publicului. La cerere, Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului o copie a prezentului contract, cu condiția ca drepturile și interesele legitime ale Vânzătorului să nu fie afectate.
Vânzătorul și Cumpărătorul se angajează să își soluționeze litigiile pe cale amiabilă și, de preferință, prin negocieri reciproce. În caz de litigiu, decizia aparține instanțelor generale ale Uniunii Europene.
Prin comandarea bunurilor, Cumpărătorul confirmă că, înainte de procesul efectiv de comandă, s-a familiarizat cu informațiile despre bunuri, cu identificarea Vânzătorului, precum și cu condițiile cuprinse în prezentul document Termeni și Condiții, care conține, printre altele, informațiile care trebuie comunicate Cumpărătorului înainte de încheierea contractului în sensul legislației aplicabile.
Acești Termeni și condiții sunt guvernați de legislația Uniunii Europene, indiferent de locul de livrare indicat de Cumpărător. Contractul încheiat pe baza Termenilor și condițiilor este încheiat în limba țării cumpărătorului.
Contractul încheiat va fi depus la Vânzător în conformitate cu legislația aplicabilă. În cazul unei cereri formulate de Cumpărător după acceptarea bunurilor, Vânzătorul va furniza Cumpărătorului o copie a contractului încheiat; în cazul în care furnizarea către Cumpărător a unei copii a contractului ar fi contrară intereselor legitime ale Vânzătorului, Vânzătorul are dreptul de a refuza să furnizeze o copie a contractului.
Modificările la T&C sunt posibile numai în modul prevăzut de lege.
Acești Termeni și condiții se aplică în măsura și în formularea menționate pe site-ul web al Vânzătorului la data trimiterii unei comenzi electronice obligatorii. Toate tranzacțiile juridice sunt reglementate de legislația UE aplicabilă.
Acești Termeni și condiții intră în vigoare la data de 01.04.2025