A apărut vreo defecțiune la pantofii dumneavoastră? Le puteți reclama simplu. Dacă reclamația este admisă, vom repara pantofii, vi se va oferi o pereche nouă sau vi se vor restitui banii.
Cum se efectuează reclamația produsului?
- Completați formularul tipărit pentru reclamații aici.
- Împachetați în siguranță produsul și formularul.
- Trimiteți coletul la adresa de mai jos. În caz de reclamație admisă, vom acoperi costurile de transport.
- Dacă reclamația este admisă și se va efectua rambursarea banilor, vi se vor restitui banii în termen de 14 zile de la emiterea notei de credit, care vă va fi trimisă pe e-mail.
Adresa pentru returnarea produselor:
GROUNDIES CZ&SK - Premium Barefoot s.r.o.
Českomoravská 2517/13
Praha 9
190 00
Cum va decurge reclamația?
În cazul în care reclamația este admisă după evaluare, procedăm după cum urmează:
- Dacă defectul este reparabil, îl vom repara profesional în cel mai scurt timp posibil.
- Dacă pantofii nu mai pot fi reparați, îi vom schimba cu o pereche nouă.
- În cazul în care nu mai avem pantofii în stoc sau reclamația nu poate fi soluționată în termen de 30 de zile, vi se vor restitui banii în contul dumneavoastră.
Nu se poate reclama:
- uzura normală a încălțămintei
- deteriorare mecanică
- încălțăminte nepotrivită sau disconfort în purtare
- defecte cauzate de întreținerea insuficientă și utilizarea incorectă
- defecte cauzate de reparații efectuate pe cont propriu
Doriți să returnați pantofii pentru că mărimea nu vi se potrivește sau ați ales un alt model? E simplu. Citiți pagina despre cum să returnați pantofii.
Dacă aveți întrebări, vă stăm la dispoziție la orders@groundies.ro